Kilka tygodni temu zakończyliśmy przeprowadzanie kolejnego badania procesów sprzedaży. Przez tydzień kilkanaście osób zbierało wyniki na specjalnie przygotowanych formularzach, a następne siedem dni trwały analizy i przygotowywanie raportu.
Badanie, które zostało przeprowadzone dla ogólnopolskiej sieci, będzie decydowało o przyszłych posunięciach rynkowych firmy oraz odegra znaczną rolę zarówno w wyborze miejsc na przyszłe sklepy, jak również dzięki szerokiemu wachlarzowi danych, przy planowaniu wszystkich posunięć firmy związanych z daną marką.
Wiedza na temat zachowań klientów oraz określenie ich oczekiwań odnośnie oferowanego asortymentu lub usług ma ogromne znaczenie dla rozwoju biznesu. W celu podniesienia wyników finansowych w sklepach odzieżowych przeprowadziliśmy badanie procesów sprzedaży dla właściciela jednej z czołowych marek tej branży. Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na kluczowe pytania występujące w trakcie procesu decyzyjnego.